lørdag den 5. oktober 2013

Good to be back again...


Tak for alle de dejlige kommentarer jeg har fået på mit Tarot ATC and Tags indlæg
 på Our Creative Corner Top Talent Spotlight.
 Det var en fantastisk varm oplevelse at komme hjem til.

Jeg har været en tur til det græske øhav på yoga- & meditationsferie, det var pragtfuldt vejr, dejlig mad, god temperatur, så hvert sekund blev brugt udendørs.
 Telefon og kamera havde jeg ikke med, men jeg fik tegnet lidt i smug, 
og slappet meget af.


Nu skal jeg igang igen ved arbejdsbordet, måske der skulle ryddes lidt op, ; )
Så skal der kreeres og scrappes.

En lille vignet fra Kreta.

Et foto fra Danmark og som jeg har taget i Lyngby.

Et foto af vores hoteludsigt, taget af instruktør Evi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...