lørdag den 28. maj 2016

Min Steampunk præsentation som Gæste Designer på Paper Crafting edition

 Jeg er fan af andre steampunk - bloggere og beundrer deres fantastiske kreationer.
Steampunk er en genre fra den victorianske og edwardianske periode 1837-1920 som er højdepunktet for den industrielle revolution. Denne historiske periode, forfattere som Jules Verne og Philip Pullman, film som
Blade Runner og Hugo Cabret - dette fantasy univers er min store inspirationskilde. 


Min teknik er mange lag med papirstykker der er limet på med medium. Så maler jeg med gesso, og bruger spartel til at lægge min paste og sandpaste på. Når alt er tørt, begynder jeg at bruge mine acrylfarver. På det øverste lag acrylfarve har jeg brugt stencil, stempler og penselsplatter med en lys acrylfarve. Til sidst arrangerer jeg mine valgte scraps til jeg er tilfreds, og så får de lige en klat lim.


Jeg har brugt:
12x12 cm canvas

DecoArt Media Gesso White og Black
DecoArt Media Paste og Sandpaste

DecoArt Media Fluid acrylic:
Cobalt Teal Hue
Titan Buff
Quinacridone Gold
Quinacridone Burnt Orange
Raw Umber
Paynes Grey
Transparent Yellow Iron Oxide
Transparent White
DecoArt Crafter’s Acrylic:
Cirtusgreen
Brillant Blue

Andy Skinner Stamps Toxic fra Stampendous
 Industrial Stencil
Scraps fra min bunke.




Jeg ønsker jer en god og solrig weekend
Kram, Susan

Link til Paper Crafting

3 kommentarer:

  1. So cool, Susan! Love it!
    Hugs! Claudia xxx

    SvarSlet
  2. So glad you highlighted this on FB! Outstanding Susan! I'm sure if I added a lightbulb to this it would light up as I did when I saw it! xx

    SvarSlet
  3. Thank you Claudia and Jenny, hugs

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...